De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fellowes LX85 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

AnnikavVliet 07-12-2022

Supersnel snipperen

Geschreven voor: Fellowes LX85

Via freeviews mochten we deze versnipperaar testen. Erg handig als je nog een berg papier hebt die versnipperd moet worden. Deze papierversnipperaar regelt het gelukkig erg snel. Er konden zeker 12 vellen tegelijkertijd doorheen, wat ervoor zorgt dat je een lekker tempo aan kunt houden. We hebben het ook getest met een oud pasje, en ook dit werd moeiteloos versnipperd.
Het apparaat stopt vanzelf als het te warm wordt, qua veiligheid zit het dus wel goed. Wij waren erg blij met deze versnipperaar.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Snel

ÜberRookie 27-11-2022

Goed, maar prijzig

Geschreven voor: Fellowes LX85

Mooi en stevig product en ook nog eens veilig.

Hoewel bepaalde specificaties lichtelijk overdreven zijn, doet dit beestje prima waarvoor het is gemaakt.
Bij invoer van papier, activeert de versnipperaar vanzelf en stop na een aantal secondes weer, na het laatste pakketje aan vellen. Of, nog belangrijker, ook zodra je de invoer aanraakt. Een aangename beveiliging. Naast papier heeft dit apparaat geen moeite met kleine paperclips of nietjes. Ook plastic pasjes, zoals creditcards, eet hij prima op. Denk er dan wel aan dat je zowel papieren als plastic snippers door mekaar hebt zitten.

Ik heb dit product mogen testen, maar gezien mijn ervaringen met andere gelijkwaardige apparaten, zal ik deze niet voor de huidige prijs aanschaffen. Mijn inziens is deze ruim te hoog.

Pluspunten

• Degelijk
  • veilig

Minpunten

• duur

Jeroen 20-11-2022
Geschreven voor: Fellowes LX85

Ook ik mocht van Freeviews deze shredder testen. Gebruiksgemak voor het hele pakket is hoog. Het is makkelijk in elkaar te zetten en echt binnen 3 minuten heb je dit apparaat aan het papier versnipperen. Er zit een ruime opvangbak onder dus je kan een lekkere tijd bezig voor je de bak moet legen. Qua lawaai valt hij ook heel erg mee. Bovendien maakt hij alleen geluid als hij aan het werk is. Daarna is het weer stil. En dan het voornaamste aspect; veiligheid. Je moet wel aparte stunts uithalen wil je jouw vingers er in kwijtraken. De shredder zit vrij diep verwerkt in het apparaat. Dus qua veiligheid scoort dit apparaat hoge punten. Kortom een aanrader voor zowel op kantoor als thuis.

Marloes 19-11-2022

Versnippert goed

Geschreven voor: Fellowes LX85

Een nette papierversnipperaar. Groot formaat, maar daarom ook een grotere opvangbak wat ik erg prettig vind. Dik papier, nietjes en pasjes gaan er makkelijk doorheen. Dus bij dikke stapels papier ben je er zo doorheen. Zo blij dat ik daarbij niet hoef te checken op nietjes. Gewoon erin. Meerdere schuifjes ter beveiliging en als je vingers te dichtbij komen stoot het apparaat. Dus prettig idee dat kinderen er niet zomaar wat mee kunnen uithalen.

Pluspunten

• Pasjes gaan erin
  • Nietjes kunnen erdoor
  • Grote opvangbak

89lb1989@hotmail. 18-11-2022

Super product

Geschreven voor: Fellowes LX85

Ik mocht dit product testen van Freeviews. Ik heb het product 2 weken getest.Het apparaat doet wat er word geschreven in de omschrijving.Het versnippert het papier snel in honderden snippers.Ook kun je pasjes en karton erin versnipperen.Wat ook zeker handig is.Dit product raad ik zeker aan.

Pluspunten

• Versnipperd snel
  • Veel papier tegelijk kan erin
  • Ook pasjes en karton kan erin

Nathalie1830 16-10-2022

Super versnipperaar

Geschreven voor: Fellowes LX85

Na het uitpakken van het product zag ik het al; wat een plaatje! (Voor een papierversnipperaar dan)
Ik kon hem binnen 3 minuten al gebruiken; wieltjes er op klikken en de bovenkant er op.
Tot 20 vellen papier tegelijk versnipperd hij zonder moeite, ook nietjes en creditcard bezorgen geen problemen.
Wat ook prettig is, is dat hij afslaat wanneer er een vinger te dicht bij de invoer komt.
Hij versnipperd in verschillende formaten, veilig voor vertrouwelijke informatie die je versnipperd.
Als ik 1 minpuntje zou moeten noemen, dan is het dat het snoer iets langer had mogen zijn.
Ik ben dan en zou dit apparaat zeker aanraden als je op zoek bent naar een goede papierversnipperaar.

Pluspunten

• Ziet er luxe uit
  • Fijne grote opvangbak
  • Makkelijk te legen

Minpunten

• Snoer iets te kort

Nicole1979 15-10-2022

Ideaal apparaat

Geschreven voor: Fellowes LX85

Met veel enthousiasme ben ik deze papierversnipperaar gaan testen. Het apparaat is fijn in gebruik.
Het apparaat werd geleverd in een stevige verpakking. Het in elkaar zetten en in gebruik nemen ging snel en eenvoudig.

Er kan veel papier in de opvangbak waardoor je deze niet telkens hoeft te legen, De snippers zijn verschillend van vorm. Ook kun je passen en karton versnipperen. Zodra er vingers gedetecteerd worden stopt het apparaat automatisch. Wel zo veilig,
Het uiterlijk van de papierversnipperaar is mooi en past makkelijk bij andere apparaten..
De stekker is aan de korte kant.

Pluspunten

• Prima geluidsnveau
  • Goede hoeveelheid papier te versnipperen
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Korte stekker

adria310 13-10-2022

Versnipperaar diet super werkt

Geschreven voor: Fellowes LX85

Ik mocht deze papierversnipperaar testen en was onder de indruk van deze grote , zou bijna zeggen, machine. Wat een robuust apparaat dacht ik, daar kan ik zelfs wel boeken mee versnipperen :).
Ziet er degelijk en mooi uit, wel wat aan de grote kant, en vind er maar een plekje voor. Is me gelukt door op mn kantoortje wat te schuiven om toch binnen handbereik te zijn.
Zeer gemakkelijk aan te sluiten en zonder extra uit te zoeken gebruiksklaar gemaakt, en gelijk aan het versnipperen geslagen, gaat gemakkelijk van 1 tot zeker 10 a 4tjes erdoor. Zelfs plasticpasje van de bank was geen probleem voor deze geweldenaar.
Stopt als er teveel met vinger bij komt en zet de stop erop als ik deze niet gebruik, veilig en gebruiksvriendelijk.
Geluid is zeker niet te hard te noemen, kan veel in de opvangbak, verbruikt bijna geen stroom.
Ben na 1 dag al gewend aan deze luxe, anders papierbak en nu gelijk versnipperaar, ik ben om !

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • zeer degelijk
  • kan alles aan

Minpunten

• groot
  • prijs

AS-123 12-10-2022
Geschreven voor: Fellowes LX85

De papiervernietiger voldeed aan de verwachtingen. Je kan aardig wat bladzijden tegelijk er doorheen laten gaan en het apparat kanbest wel een tijd gebruikt worden voor er oververhitting is. De bak is makkelijk te legen. Staat op wieltjes is daarfoor makkelijk te verplaasen

Enige (kleine) nadelen:
De papiervernietiger is aan de grote kant waardoor hij wel eens in de weg staat.
Het netsnoer is vrij kort, waardoor je her apparaat niet flexible kan meeschuiven

Saskia72 11-10-2022

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Fellowes LX85

Het geluidsniveau is zeer acceptabel. De opvangbak makkelijk te legen. Het enige minpunt is dat het netsnoer vrij kort is. De papierversnipperaar is beveiligd tegen vingers tijdens het versnipperen, zodra een hand of vinger gedetecteerd wordt stopt het versnipperen. Creditcards, papier met paperclips en nietjes worden moeiteloos versnippert. Tot 12 vellen per keer is geen probleem. De snippers hebben een willekeurig patroon, wat de veiligheid na het vernietigen vergroot.

Pluspunten

• Veilig
  • Grote opvangbak
  • Stevige versnipperaar

Minpunten

• Kort netsnoer
  • Neemt veel ruimte in

Mirella1974 10-10-2022

Geweldige versnipperaar!

Geschreven voor: Fellowes LX85

Deze papierversnipperaar voldoet aan al mijn verwachtingen! Het is een best groot apparaat, kan me voorstellen dat anderen dat een minpunt vinden, maar ik vond dat oké. De wieltjes die je eronder kan zetten, maar wat niet per se hoeft, zijn ook ideaal. Er zit een grote opvangbak aan, er kan echt veel in, wat een heel groot pluspunt is! Bang dat er vingers versnipperd gaan worden? Hoeft niet, hij slaat af als er iets anders in gaat dan papier. 12 Vellen tegelijk is ook geen enkel probleem en heeft ie binnen een paar seconden versnipperd.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • doet zijn werk perfect